Je fitnessabonnement is volledig gecompenseerd!

 

Loyale klanten

Van verschillende klanten hebben we lieve en zeer gewaardeerde reacties ontvangen, op onze keus om alle abonnementen tijdelijk te pauzeren.
Meerdere klanten hebben aangegeven dat ze hun fitnessabonnement graag blijven doorbetalen, omdat ook wij geen invloed hebben op deze situatie.
Dit beperkt de financiële schade, en zo kan over een tijdje weer gebruik worden gemaakt van ons fitnesscentrum.
We staan alweer te popelen om jullie straks weer persoonlijk te begeleiden met al jullie doelen.
Abonnementen:
We begrijpen dat je vragen hebt over je lopende (fitness)abonnement bij Fitness Way of Life.
Aangezien onze klanten erg belangrijk voor ons zijn, hebben we ervoor gekozen om jullie als klanten volledig te compenseren.

 

De automatische afschrijving van 1 april, wordt volledig gecompenseerd aan het einde van je abonnement.
– Wij schuiven de einddatum op voor de periode dat je niet hebt kunnen sporten (en wel hebt betaald), omdat we verplicht gesloten waren.

 

Omdat het kabinet besloten heeft dat we tot 15 mei gesloten moesten blijven, kiezen wij ervoor om alle abonnementen te PAUZEREN zodat er na april geen automatische afschrijvingen meer plaats zullen vinden.
Je huidige abonnement wordt pas weer vanaf 1 juli hervat.

 

Je zult begrijpen dat dit grote financiële gevolgen heeft voor ons,
maar we hopen dat onze klanten op deze manier tevreden zijn én blijven met onze dienstverlening.
Pas goed elkaar & blijf gezond!

 

Houd afstand, en blijf gezond!
Tot snel bij Fitness Way of Life!

 

Sportieve groet,

 

Simon & Minke Broersma
Folkert & Joanna Broersma
En medewerkers Fitness Way of Life

 

Bel ons: 0511 42 1195
Whatsapp ons: 0511 42 1195